2016年1月18日月曜日

1/17雑司が谷・手創り市

昨日は雑司が谷の手創り市、今年最初のイベント出店でした。
真冬の屋外イベント出店は初めてでしたが、寒い中ほんとうにたくさんの人で賑わっていて、きもちは暖かかったです。
ウォーキングラリーや、外国の観光客の方も多く、写真もたくさん撮ってもらいました。






 焼きそばと大阪焼のソースの甘い香りに包まれた入口付近でした。






前から気になっていた「すすきみみずく」をお堂で購入




 たいへんよい日でした。ありがとうございました☆




 It was MARCHE at a temple of Kishimojin yesterday.
There were croeded with many people. Foreign travelers and people in a walk  rally came there, too.
They were taking a lot of photo.
It had smell of the sweet sauce of the fried noodles and Osaka-style pancakes at my location.
I had a really good time. Thank you.























0 件のコメント:

コメントを投稿